Skopelos, 11 september 2017

12 september 2017 - Skopelos, Griekenland

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan zoals dat hoort in een vakantie. Na de koffie zijn we naar Kastani gereden waar één van de mooiste stranden van Skopelos zou moeten zijn. En inderdaad, dat klopt helemaal. Niet voor niets dat op dit strand ook weer wat scènes uit de film ‘Mama Mia!’ zijn opgenomen. Een mooi zandstrand met een heel groot grasveld ervoor. Veel ligbedden, strandstoelen en gewone stoelen met tafeltjes. En daarvoor hoefden we slechts €0,00 te betalen. Het kan dus wel. Ik zei nog tegen Fennie: "Hebben we toch iets terug van al die Europese miljoenen euro's die er ingepompt worden". Tussen de middag bij het restaurantje, wat er ook bij was, een broodje gegeten. Tot ongeveer 17.00 uur daar gebleven en toen weer naar ons appartement.

Daarna weer het gebruikelijke ritueel. Iets dronken, naar het dorp om te eten en dan is de dag al bijna weer om.

Morgen blijven we overdag bij ons appartement. Luieren bij het zwembad, in de namiddag gaan we naar het dorp iets drinken en in de avond een ‘stadswandeling’. Voor zover dat mogelijk is in een dorp met ca. 5000 inwoners.

Tót morgen.

1. Ernst:
    12 september 2017
    Iets dronken, naar het dorp? Zijn jullie je weer te buiten gegaan? 😂😉 Geniet er maar lekker van. Hier is het ook bloedje heet. De vogels vallen dood van het dak!