Skiathos, 18 september 2017

20 september 2017 - Kolios, Griekenland

Heel slecht geslapen. Het was warm en we hadden veel last van muggen. Na het ontbijt zijn we naar de bar, bij het zwembad wat tevens het ‘meetingpoint’ is van de gasten, voor een klets uurtje. We hebben gelijk maar een airco geregeld voor de rest van de week. Daarna via het kerkje van Klounistra naar Magalos Beach. Wat gelezen, en salade gegeten en weer terug. Douchen en dan met Liesbeth en Maarten met de bus naar Skiathos-stad. We wilden alvast de gereserveerde kaarten voor Mama Mia! ophalen maar de kassa was nog niet open. Dus van de nood maar een deugd gemaakt en een glaasje wijn gedronken om alvast in de stemming te komen.

Daarna de kaarten gehaald en aan de boulevard van de oude haven gegeten. Erg lekker. Om 20.45 uur naar de openlucht filmzaal. We hadden mooie plaatsen. Vlak bij de bar, dus dan is het al gauw goed. Een fles gekocht en in de koeler met 4 glazen op het tafeltje, jawel, voor ons neergezet. Het leek wel Tuschinski zonder dak! Om half tien begon de film. Het was erg leuk,  op sommige momenten in de film kwamen er wat amateurs dansers die live met de film mee dansten. Het was een leuke avond.

Tot de volgende keer.