20190401 - Dag 21 - Brulapen

1 april 2019 - Boxel, Suriname

Vandaag werden we wakker met het geluid van brulapen. Erg dichtbij, zo te horen. En wat bleek? Ze zaten schuin tegenover ons aan de rand van de Parakreek. De foto's spreken voor zich. Verder rustig aan gedaan, geluncht en gedineerd bij Jenny en Bertus. Heerlijk. Morgen, 2 april, worden we om half vier door Roepish opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden. Hopelijk vliegen wij op tijd. De laatste twee dagen vertrok het vliegtuig met een uur vertraging.

P1040282P1040283P1040286P1040287 P1040289P1040291P1040292P1040294P1040295

1. Marjolein Fagel:
    2 april 2019
    Jullie hebben zo te lezen en zien een geweldige vakantie gehad. Mooie foto’s, leuk om te bekijken. Goeie thuisreis!
  2. Bertus Streutker:
    3 april 2019
    Reint en Fennie hebben voor de tweede keer een prachtige vakantie gehad In Suriname waarbij ze in ons Guesthouse verbleven. Het is al eerder gezegd maar genieten van een vakantie zit niet in de hoeveelheid attracties die je bezoekt, maar in een goede balans tussen relaxen en dingen doen/zien. Deze mensen kennen hun balans en kunnen daarom ook genieten van een dagje thuis. Het zijn voor ons vrienden geworden en dat zegt wel iets over de sfeer waarin we de afgelopen weken hebben doorgebracht.