20190328 - Dag 17 - Dovemansoren en meer...

28 maart 2019 - Boxel, Suriname

De dag begon met een beetje doof rechter oor. Aangezien dat een bekend probleem is als ik veel in het water rond spartel dacht ik het met een wattenstaafje wel te kunnen verhelpen. Nee dus. Het werd alleen maar erger doordat ik de troep verder de gehoorgang in duwde. Dus toch maar even naar de dokterspoli in de buurt. Daar was het erg druk zodat we maar een afspraak hebben gemaakt voor vrijdag om half twaalf. Daarna weet terug naar 'huis' aangezien het naambord van La Ressource onthuld zou worden door Yvonne Touw, de maakster van het bord, en de eigenaar Bertus Streutker. Daarna lekker met z'n allen gegeten. Tijdens het eten kwam Samuel (Sam) Polanen ook aan een kon gelijk een vorkje mee prikken. In de middag over van alles en nog gepraat, met name over Hendrik Jan Smidt, de naamgever van de Hendrikschool. Daar komt denk ik nog wel een vervolg op.

Trouwens; tot nu toe nog stééds geen aap gezien tegenover ons aan de kreek. Waarschijnlijk houden ze zich schuil om zich april en juli in volle glorie te tonen aan Naatje, Henk-Jan, Dineke en Martijn.

Tot de volgende keer.

P1040240P1040235P1040234

P1040233

Bertus in zijn karakteristieke werkhouding

P1040222P1040224P1040226P1040230P1040232P1040242P1040243

1. Dineke:
    29 maart 2019
    Ik hoop het ook, dat de aapjes zich in augustus laten zien aan ons.. maar ik snap ook best dat ze zich nu niet laten zien met die enge krokodil voor hun neus.. 😉
  2. Henk Jan:
    29 maart 2019
    Maakt niet uit, apen genoeg gezien in ons leven😂. Wat wel uit de berichtjes blijkt, dat julllie het erg naar de zin hebben. En dat is nu net waar vakantie voor bedoeld is.
    Hopen over goed 3 weken hetzelfdete kunnen zeggen.