Laatste dag op Ibiza

26 oktober 2019 - Sant Antoni de Portmany, Spanje

Vandaag viert Dineke haar verjaardag op Ibiza. Martijn had een mooie kaart voor haar en de hotelkamer versiert met vlaggetjes. Later, na het ontbijt, kreeg Dineke en cadeau van Martijn en van ons. Even koffie gedronken en toen op weg naar Las Dalias waar de hippymarkt is. Heel groot maar wel heel mooi. Daarna gereden naar Santa Gertrudis,  waar we een lunch kregen aangeboden door Dineke. Heerlijk! Onderweg nog wat geocaches meegepikt en op de terugweg naar Sant Antonio idem. Aan het eind van de middag kregen we nog een cocktail en een heerlijk gebakje van Dineke en Martijn. Fennie is nu de koffers aan het inpakken.  Straks gaan we ons ' galgenmaal' nuttigen en dan redelijk vroeg uit de veren. Morgen worden om 06.50 uur weer opgehaald om terug te gaan naar huis. Het was een heerlijke week! Tot een volgende keer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anna:
    Dineke gefeliciteerd me je verjaardag. Morgen goede vlucht. Gr
  2. Nynke.:
    26 oktober 2019
    Wat leuk! De kamer versierd, lunch, cocktail. .. Feestelijk!
    Mooi slot van jullie week Ibiza.
    Goede thuisreis!
  3. Ernst:
    26 oktober 2019
    Dineke, en natuurlijk Reint, Fennie en Martijn ook van harte gefeliciteerd. Leuk zo’n verjaardag in het buitenland. Weer eens wat anders. Groetjes en allen een goede terugvlucht. ✈️🍀🎉🎂🥂🎊
  4. Yvonne:
    26 oktober 2019
    Van harte gefeliciteerd 🎉. Geniet nog even van de laatste uurtjes Ibiza en voor morgen een goede vlucht gewenst.
  5. Bertus Streutker:
    27 oktober 2019
    Mag duidelijk zijn dat jullie geen doorsnee Ibiza-gangers zijn. In een week tal van leuke trips gemaakt en de horeca flink bezocht. Deze samenstelling krijgt vast een vervolg. ...