Skopelos-Skiathos, 15 september 2017

16 september 2017 - Kolios, Griekenland

Vandaag moeten we om 10.00 uur uit het appartement zijn aangezien er redelijk vroeg weer nieuwe  gasten komen. Na het, vroege, ontbijt en een kop koffie zijn we bij het zwembad gaan liggen. Fennie lezen en ik wat oude afleveringen van Jiskefet gekeken. Lachen!

Om 14.20 uur zouden we worden opgehaald. Dus wij om 14.10 naar de weg, staat de bus daar al te wachten! Dan naar de haven waar we na ongeveer een kwartiertje aankomen. We varen op tijd weg en gaan via de haven Loutraki bij Glossa naar Skiathos. We komen daar aan om 16.50 uur. Dan met de bus naar ons appartement wat ongeveer 20 minuten duurde. De afstanden zijn hier lilliputters werk. We worden bij een supermarkt afgezet. Altijd handig, weten we gelijk waar die is. Via een kort maar heel steil stukje weg naar ons appartement gelopen. En mooi complex met een prima kamer. Bij de zwembadbar hebben we met de groep mensen die samen met ons aankwamen wat gedronken. Want de koffers werden apart nagebracht. Na een gezellig uurtje de koffers uitgepakt, gedoucht en naar beneden om te eten.

Tot de volgende keer.