Skopelos, 8 september 2017

8 september 2017 - Skopelos, Griekenland

Gisteren zijn we al vertrokken uit Assen en hebben overnacht in het CitizenM hotel bij Schiphol. Nou ja, overnacht… om half drie ging de wekker al want we moesten om drie uur op de luchthaven zijn. Achteraf bezien hadden we misschien ook wel later heen kunnen gaan want binnen 20 minuten hadden we de koffers ingeleverd en waren we door de douane heen. Het ging echt supersnel. Daarna koffie gedronken en wachten tot we konden boarden.

We hadden een goede en snelle vlucht. Om 09.08 uur (Griekse tijd) zijn we geland op Skiathos. Snel de koffers van de band gehaald en naar buiten. Met een bus naar de haven (5 minuten rijden) en daar wachten op de boot naar Skopelos. Die ging pas om 11.30 uur en dus hadden we mooi de tijd om van een ontbijt te genieten. Ondertussen hadden we ook onze korte broek en slippers maar aan gedaan. Om een uur of elf kwam de hostess met de tickets voor de ferry. Die vertrok om 11.45 en na een mooie vaart van 5 kwartier kwamen we aan op Skopelos. Dan met de bus naar ons onderkomen, ongeveer een kwartiertje rijden. Het complex ligt wel wat afgelegen en hoog. Nadat we de koffers hadden uitgepakt zijn we richting het dorp gelopen. onderweg op een terrasje en tijdje gezeten, wat gedronken en genieten van het uitzicht van binnenkomende schepen. Aangezien het toch te ver en te steil lopen is naar het dorp hebben we maar direct een auto gehuurd. Boodschappen gedaan, weer terug gereden en op het balkon wat gedronken. Daarna wat slaap ingehaald op erg harde bedden. Kan nog leuk worden! Zo meteen gaan we weer naar het dorp. Hopelijk lekker eten en verder zien we wel.

Tot de volgende keer.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ali daverschot:
    8 september 2017
    Een hele fijne vakantie, genieten maar! ☀️☀️😎🍷🙋!
  2. Wiebo van der Veen:
    8 september 2017
    We wensen jullie een goede vakantie toe en veel zon het regent hier
  3. Ernst:
    8 september 2017
    Een heel fijne vakantie en een goed verblijf op Skopelos. Aan het weer zal het daar zeker niet liggen! Groetjes A&E
    🥂🎉🎊🛳😎
  4. Jacqueline:
    Hm...erg harde bedden...succes! Geniet er vooral van 😘😘
  5. Henk Boomsma:
    10 september 2017
    Prettige vakantie, veel plezier.