Extra dagje Amsterdam

15 augustus 2018 - Assen, Nederland

Het vervolge op mijn vorige verslag.

Gelukkig kreeg ik heel snel antwoord van het Consulaat Generaal voor Suriname. Men heeft alle begrip voor het probleem dat is onstaan maar helaas moet het visum wel worden vervangen door een foutloos exemplaar. Weliswaar is het probleem ontstaan door onze eigen onoplettendheid, we hadden het terplaatse voor vertrek moeten controleren op correctheid, toch is men zo welwillend om ons niet opnieuw kosten te berekenen voor het visum. Men geeft ons de keuze om het visum te laten vervangen in Amsterdam op een dag naar eigen keuze òf op 4 september bij hun balie op Schiphol. Ik heb de knoop maar doorgehakt en ga vrijdag naar Amsterdam. Fennie heeft die dag een tripje met haar moeder op het programma staan en dan kan ik mij dus beter nuttig bezig houden met het oplossen van de vakantieperikelen. ;-)

Men heeft in de e-mail aangegeven dat ik bij aankomst direct kan doorlopen naar het loket en niet hoef te wachten tot ik officieel aan de beurt ben. Dat geldt trouwens ook als we de keuze hadden gemmaakt om het probleem op Schiphol te laten verhelpen. Top-service van de mensen!

Dus vrijdag met de trein naar Amsterdam. O ja, ook zo vreemd. Alle treinen naar Amsterdam-Zuid (waar ik moet uitstappen) die om 09.05 uur vertrekken uit Assen zijn InterCity's die rechtstreeks gaan, dus zonder overstap. Maar alleen op vrijdag, de dag dat ik er heen ga, moet er worden overgestapt in Zwolle. Dus nu maar hopen dat ik vanaf Zwolle ook gewoon lekker kan zitten. Ik houd jullie op de hoogte.

Tot de volgende keer.

1. Jacqueline:
    15 augustus 2018
    Gezellig dagje treinen...je kan wel met Rob mee terug treinen. 🤣
  2. Dineke:
    15 augustus 2018