Dag 13 - 16 september

16 september 2018 - Boxel, Suriname

Dag 13 - 16 september

Vandaag hadden wij weer een relax dag. Bij het ontbijt kregen wij van Jenny zelfgemaakte ster fruitsap. Ik weet niet wat het is maar het was érg lekker. Boven in het prieel hebben wij het grootste gedeelte van de dag doorgebracht met lezen, luieren en gewoon genieten. O ja,  wat ik nog steeds niet heb verteld is dat wij hier bij Jenny en Bertus geen warm water hebben. De temperatuur is hier het hele jaar door zo hoog dat het leidingwater nooit echt koud wordt. Hoewel, Fennie denkt daar héél anders over. Omstreeks half vijf zijn we naar Paramaribo gereden om bij ‘t Vat wat te gaan drinken. Eenmaal daar vonden we het wel prima om daar ook maar te blijven om te eten. Tegenover ‘t Vat staat hotel Torarica en daarboven in de lucht aan de andere kant van de Suriname Rivier was het aan het bliksemen. Heel langdurig en snel achter elkaar. Zie de video en foto's. Na het eten zijn we weer terug gegaan en bij Jenny en Bertus nog wat gedronken en gekletst.

Tot later.

Van reisblog naar fotoboek