Staking gaat niet door

29 augustus 2018 - Assen, Nederland

Gelukkig gaat de staking van de beveiligers op Schiphol aanstaande dinsdag niet door. De vakbonden FNV, CNV en De Unie hebben een akkoord bereikt met de werkgevers over een CAO en andere arbeidsvoorwaarden.

Wij gaan dus 'gewoon' dinsdag met de trein naar Schiphol om dan daar de reis naar Suriname te beginnen.

Tot later.

1. Klaas:
    29 augustus 2018
    Das een geluk....Alvast een goede reis en een hele fijne vakantie.
  2. Ernst:
    Heel goed Reint, ik had ook niet andes verwacht. Anders was de staking door de rechter zeker verboden, zoals het ook hoort. Inmiddels ken je mijn mening over staken. Buiten oorlogstijd dient staken dus zonder meer verboden te worden!
  3. Nynke.:
    29 augustus 2018
    He, gelukkig. Kun je weer lekker slapen😁
  4. Marjolein Fagel:
    Mooi, goeie reis en een mooie tijd in Suriname. Groet! Marjolein
  5. Henk Boomsma:
    30 augustus 2018
    Prettige Vakantie en goede reis.
    Als je nog een coca cola blikje tegenkomt in Suriname. Denk aan mij. :)