20190312 - Dag 1

12 maart 2019 - Paramaribo, Suriname

Nadat we mij Dineke en Martijn maandagavond hadden gegeten (heerlijk) hebben zij ons naar het station gebracht en zijn we 20.05 uur met de trein richting Schiphol vertrokken. Daar aangekomen even 10 minuten lopen naar het CitizenM hotel. Na een redelijke nacht om acht uur ontbeten en weer teruggelopen naar de vertrekhal. Vrij snel onze koffers afgegeven en door naar de security check. Fennie werd er uitgepikt voor een speciale controle. Je moet maar geluk hebben! Het vliegtuig vertrok en half uur te laat. Na een goede vlucht 17.00 plaatselijke tijd geland op Zanderij. Na lang wachten bij de douane en op de koffers werden we opgewacht door Bertus en Roepish, die zo te zien op de foto net waren vrij gelaten door de politie. Wat ze uitgespookt hadden? Ik zal jullie er niet mee vermoeien, maar Fennie en ik denken dat het iets te maken heeft met vermiste koffer riemen. 😉

Na een fijne rit aangekomen bij het guesthouse van Jenny en Bertus. Na nog gezellig te hebben bijgepraat, ook met de andere gasten Yvonne en Loek, onder het genot van een koud biertje lekker naar bed.

De komende tijd zal ik, denk ik,  minder tekst gaan plaatsen en hopelijk iets met foto's.

Tot de volgende keer

20190311-Dineke kookt nog voor we op reis gaan20190312-Ons vliegtuig in Amsterdam20190312-Aangekomen in Suriname20190312-Aankomsthal Zanderij

20190312- Wachten op de koffers20190312- Bertus en Roepish halen ons op

Van reisblog naar fotoboek