De eerste dag

4 maart 2020 - Boxel, Suriname

20030304 – Vanochtend hebben we heerlijk ontbeten bij Jenny en Bertus. Verder lekker aangerommeld en Bertus geholpen met het monteren van het achterwiel van zijn fiets. Daarna de nodige boodschappen gedaan bij de supermarkt. Vanmiddag verder rustig aan gedaan zoals dat in een vakantie hoort. Yvonne had barra’s meegenomen, dus het was weer smullen geblazen. Wel grappig trouwens, jarenlang heb ik gewerkt bij de Regionale Ambulance Voorziening (RAV). En nu, na al 8 jaar met pensioen te zijn, rijd ik tóch weer in een RAV-auto. 😃 Tot de volgende keer.

De fietsenmakers 'Streutker & Hofkamp'. Voor al uw moeilijke klussen.Deze auto hebben we tot onze beschikking de komende 3 weken.

1. Dineke:
    4 maart 2020
    Hihi.. dezelfde auto waar wij in Suriname in gereden hebben!
  2. Bertus Streutker:
    5 maart 2020
    Met Roepish meegereden naar Zanderij om het echtpaar weer op te halen. De afwikkeling ging heel vlot zodat we drie kwartier later richting Boxel konden rijden. Bij aankomst hebben ze gelijk van kleding verwisseld (gek he !) en stond er een lekkere koude Parbo klaar. Santusha kwam de huurauto brengen, kortom helemaal gereed voor dit deel van de vakantie.
  3. Reint:
    5 maart 2020
    Ja, het was weer fantastisch geregeld. Top!