Dag 3

8 mei 2017 - Kárpathos, Griekenland

Vandaag stonden we op, keken naar buiten en zagen... wolken. Beetje jammer dus. Maar gelukkig Is de temperatuur nog heerlijk. Na een prima ontbijt zijn we naar Pigadia, Karpathos Stad, gegaan. Een hele leuke plaats met een prachtige boulevard en haven. Na een kopje cappuccino zijn weer op zoek gegaan naar een winkel waar mijn tas gerepareerd kon worden. Daar de tas ingeleverd en die zou omstreeks vijf uur weer klaar zijn (in de middag zijn ze dicht,  vandaar). Daarna zijn we een tour gaan maken in het midden van het eiland. En prachtige natuur door bergen met smalle wegen waar we bijna niemand tegen kwamen. Onderweg geluncht in Arkasa en toen via Menetes weer terug naar Castelia Bay, ons appartement. Daar siësta gehouden en toen weer naar Karpathos Stad. Mijn tas was gemaakt en de kosten waren 3 Euro. Wat rondgelopen en op een terras aan de boulevard 2 wijntjes gedronken. Nou ja,  wijntjes, zeg maar wijnen. De glazen waren tot de nok toe gevuld. We hadden dus wel waar voor ons geld. Toen weer terug naar Castelia Bay. Het was inmiddels ook al weer half acht en moesten natuurlijk weet eten. Dus snel omkleden en te voet omhoog naar Taverna Nina. Daar heerlijk gegeten en gepraat met mensen die hier ook vertoeven. Morgen meer. Dan hoop ik ook weer wat foto's te plaatsen. Maar dat hangt om af van het internet. Dat Is niet altijd even optimaal. Tot de volgende keer.

1. Dineke:
    8 mei 2017
    Alweer veel leuke dingen beleefd dus. En €3,00 voor het repareren van een tas is toch wel erg fijn! Xxx