Dag 6, donderdag 11 mei 2017

11 mei 2017 - Kárpathos, Griekenland

Zoals gewoonlijk weer prima ontbeten en daarna het strandje opgezocht. Dat zijn weer tot een uur of één gebleven waarna we naar Amopi zo'n gelopen om te lunchen. Dit keer bij Skala, en klein restaurantje wat gedreven wordt door een Nederlandse jongen (niet fanatiek denk ik) die al 17 jaar geleden hier naartoe gegaan is. Hij vertelde dat het nu wel rustig is maar dat over twee weken wel verandering in komt, en het dan tot eind oktober druk blijft.

Na de lunch weer terug gelopen en de rest van de middag geslapen en gelezen. Het boek ‘Judas’ door Astrid Holleeder heb ik zojuist uit. Wel een aanrader al Is het alleen maar om te lezen hoe kinderen verknipt kunnen raken - mede- door een tirannieke ouder.

Om een uur of half zes naar Pigadia gereden en even rondgelopen waarna we uiteraard weer op ‘ons’ terras terecht kwamen. We hebben toen uit nood maar een wijntje besteld. De rekening kunnen we, dankzij WhatsApp, indienen bij onze lieve (schoon)moeder. Met dank!

Daarna weer naar Amopi en gelijk door naar Taverna Nina om te eten. Het was weer heerlijk. We zijn nu aan het natafelen want de wijn is nog niet op. Tot de volgende keer.