Terug naar Nederland

20 maart 2020 - Boxel, Suriname

20200320 – Onze laatste dag in Suriname. Gistermorgen zijn we weer naar het KLM-kantoor geweest om te proberen vervroegd terug te vliegen naar Nederland. De man die mij -er mag maar één persoon naar binnen- te woord stond zei dat er geen plaatsen meer beschikbaar waren vóór dinsdag, de dag dat we toch al zouden vliegen.

De wachtrij bij het KLM-Kantoor

Tijdens de lunch hadden Fennie en ik tóch geen rustig gevoel. Vooral om dat om bij het KLM-kantoor werd gezegd dat ze niet konden garanderen dat er na zondag nog gevlogen wordt. We hebben toen besloten om wéér naar het KLM kantoor te gaan en desnoods een upgrade te doen naar de world business class. Daar aangekomen werd ik direct binnen gelaten. Deze keer werd ik geholpen door een aardige dame die vroeg wat ik wilde. ‘Zo snel als mogelijk terugvliegen naar Nederland’ zei ik dus. Ze tikte razendsnel onze gegevens in en zei toe dat we vrijdag de 20e weg kunnen. Ze zag om nog dat we comfort class hadden geboekt en heeft twee mensen die onterecht die stoelen waren toegewezen er weer afgehaald. Weer vliegen dus straks 20.55 Surinaamse tijd weer terug en hopen dan op zaterdag om 09.45 te landen op Schiphol. We reizen dan met de trein verder naar Assen.

Proost!

1. Henk Jan:
    20 maart 2020
    Hebben jullie beiden deze fles Glenfiddich schipper gemaakt? Moet een zware avond zijn geweest.
    Kom heelhuids thuis. Goede vlucht
  2. Rob: