Te laat voor demonstratie

6 maart 2020 - Boxel, Suriname

20200306 – Vanmorgen weer lekker ontbeten in het prieeltje. Dat is toch wel en soort ritueel als fijn begin van de dag. Fennie heeft de was gedaan en we kwamen er achter dat de lamp in de keuken kapot was. Bertus even ingelicht en na een test bleek het echt om de lamp te gaan en niet de led-driver. Dus moet er een nieuwe komen die Bertus niet op voorraad heeft. Morgen ga ik dus even met Bertus naar Yin Do, de grote supermarkt, om een nieuwe lamp te halen. Daarna gingen we naar Paramaribo omdat ik graag de protestactie tegen Desi Bouterse wilde zien. Toen we daar aankwamen was het allemaal alweer voorbij. Alleen nog wat mensen van de radio stonden nog wat na te praten. Paramaribo is niet meer leuk om in rond te rijden. Veel afgesloten wegen en heel erg druk. Na wat gewinkeld te hebben, en een lunch bij de Subway, zijn we weer richting Boxel gereden. Even lekker afgekoeld in het zwembad en borrelen voor het eten. Verder de avond rustig doorgebracht. Straks plaats ik ook nog het verslag van de 7e maart, met foto's.  Tot dan.

1. Dineke:
    8 maart 2020