20200318 - Paramaribo, KLM en meer

19 maart 2020 - Boxel, Suriname

20200318 – Vanmorgen zijn we, na gepind te hebben, naar Paramaribo gereden. Veel winkels zijn beperkt open en bij Lucky Store was het restaurantje eindelijk eens niet bezet door schoolkinderen, maar bleek dat alle tafeltjes en stoelen zijn weggehaald. Men kan alleen nog eten en drinken kopen om mee te nemen. Bij de Vaco (kantoor- en boekhandel) wordt je bij de ingang een tissue met handgel aangeboden. Je moet hem na gebruik weggooien in en prullenbak waarvan je het deksel met de hand moet bedienen. Dat dan wel weer. Bij Readytex (souvenirs) staan bij de ingang pompjes met handgel. Daar raakte ik nog in gesprek met een dame uit Groningen die mijn aanraadde om even langs te gaan bij het KLM kantoortje aan de Hofstraat 1. Zo gezegd zo gedaan. Daar stond een rij mensen te wachten. Ik zag dat er aan het raam een mededeling hing en dat bleek een vluchtschema te zijn van de vluchten van Paramaribo naar Amsterdam.

20200318_121001 KLM vluchtschema

Wij zijn toen niet meer naar binnen gegaan want wij gaan er vanuit dat we zonder tegenbericht gewoon dinsdag terug vliegen. Dus weer weg uit Paramaribo en terug naar huis. Bij een straatmarktje heeft Fennie nog wat fruit gekocht. Vanmiddag verder rustig aan gedaan.